Bättre

Nu är jag på bättringsväg. Har en tid på vc idag och tänker gå dit ändå. Är inte frisk än men hostan är bättre om dagarna. Sen behöver jag kolla upp mig, ta lite prover och så för jag är sjuk hela tiden. Kanske är något som fattas? Men sen är jag inte den som går till läkare bara för att, utan vill må riktit dåligt, idag känner jag mig ändå okej så funderade på att ringa och avboka. men jag ska dit, måste tänka på hälsan för det är ju inte normalt att gå såhär. Har fortfarande ont i orat sen i våras då de inte hittade något. Så ska be dem kolla på det igen. Nåja vi får väl se om jag får nåon hostmedicin utskriven denna gången. Jädra läkarvård att man ska behöva behandla sig själv för att klara sig genom natten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0