Svacka

Det är alldeles för mycket just nu i mitt liv. Därför blir det glest mellan gångerna. Känner även att jag är i en svacka, låångt ner. Det enda som får mig att glädjas just nu är min familj. De får mig att orka gå upp varje dag och allt annat runt omkring är oviktigt.
 
Jag mår helt enkelt inte bra just nu, varför ska man ljuga och säga något annat? Min sjukdom har bra och dåliga perioder, just nu är den inte så bra så jag lägger all ork och energi på min familj. Dock kan jag inte bara stanna upp med pluggandet och måste kämpa på med det, får bara hålla tummarna på att jag klarar denna termin. Hoppas verkligen att den här svackan är över snart! Har så ont överallt och då går det liksom inte att vara på topp hela tiden!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0