Tankar <3

Ja jag vet att förlossningsberättelsen med Leon kom ut 2 år för sent. Men bättre sent än aldrig ;) vet inte varför jag väntat För den har legat i utkast i över 1 år, väntade väl på bättre tider. Det var kul att gå tillbaka och läsa, läste även Eltons. Gud vad jag vill göra om att igen. Men allting är inte alltid en självklarhet. Man kan inte välja hur livet ska bli, så framtiden får visa helt enkelt.  Just nu är det fokus på plugg och andra planer för framtiden.  Men jag känner att en liten till hade varit mysigt, men som sagt inte nu. Sen får man helt enkelt sen vad man känner. Om man orkar gå igenom allt igen, både innan, under och efter en graviditet. Innan Elton var det en lång process, som bara de närmsta vet och som var fruktansvärt påfrestande. Sen har jag blivit lika dålig med båda barnen och man ska orka med det man ha under de där 9 månaderna oxå. Jag kände mig vacker som gravid trots alla krämpor. Sambo känner sig klar så det är väl tur för han, jag kanske oxå känner mig klar om något år. Det kanske bara är så nu att lilleplutt börjar bli stor oxå. Han är ingen bebis längre. Får väl vänta på att få syskonbarn och skämma bort dem istället ;) oavsett hur dåligt jag mått under graviditeten så är det värt allt! 
 
Elton 20 månader och Leon i magen v.35 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0