Ullared

Ja just det, för 2 veckor sedan var jag i ullared. Vi bestämd att bara några dagar innan så blev lite spontant. Gud va fina saker jag hittade, tyvärr sa plånboken nej. Kom hem med mycket kläder till E, han hade ju vuxit ur en storlek så nu Har han så att han klarar sig. Sen köpte jag även en vinterjacka och overall till honom. Det är stor skillnad i pris från affärerna här hemma och där. Så nu är barnen så gott som klara inför vinteern,  L kunde ha sitt detta året oxå. Kan hända att han kanske behöver en overall om han växer mycket men det får vi ta då. Sen behöver båda vinterskor oxå. 
 
Nåja får se om det blir en tripp innan jul. Vi kommer  behöva en hel del till utbygget :) och sen passa på att köpa julklappar. Får se om jag lyckas få med någon bara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0