Efterlängtad ledighet

Gud va skönt med lite ledighet. Hela familjen behöver verkligen det. Bara få vara, inga måsten, inga planer förrän på måndag. Då kommer min familj hit på påskmiddag. Ska bli så mysigt. Förra året fick vi ställa in pga magsjuka så hoppas innerligt att vi inte blir sjuka detta året. Man blir så besviken när man får ställa in. Jag älskar ju alla högtider och vill gärna umgås med de jag älskar och bryr mig om. Så håll tummarna att det blir av i år. Ska bli så roligt att få visa hur vårt hus har blivit. Min mosters familj har nog inte varit här sen i höstas så har hänt en hel del sen dess :) 
 
Bad sambon köpa lite godis igår till helgen, inte så mycket eftersom vi inte ska ha folk förän på måndag. Nä han går helt wild and crazy och kommer ut nöjd med 2,3kg. De kostade ju bara 29.90/kg så varför inte!? Undra vem som var nöjdast, han eller barnen. Haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0