Floating

Har mått dåligt nu i ca 2 veckor. Har varit hos läkare och tagit blodprover men han sa att det beror på mitt tidare mående. Men huvudvärken tar kål på mig. han kolade nacken och axlar och det kan komma ifrån spänningar. Fick även kortinson nässpray då jag har ont i pannan, ner i ögon och bihålor. Jag var svullen i näsan så huvudvärken kan även komma därifrån. Magsår är på gång oxå så fick omeprozol att ta i två veckor och nässpayet. Men jag är så trött på mitt mående, när jag äntligen började må bättre. Så jag tog tag i att själv och bokade en tid för floating. Har velat prova det så länge och nu slog jag helt enkelt till. Det hjälper många och jag är villig att testa saker för att må bra!
Det kan hjälpa mot:
• Reducerar smärta i muskler och leder
• Ger en känsla av välbehag och välbefinnande 
• Minskar stress 
• Har gynnsamma effekter på blodtrycket
• Förbättrar din nattsömn
• Reducerar huvudvärk
• Minskar depression och ångest
• Minskar stress och oro
• Gör att din inspiration och kreativitet ökar
• Ger smärtlindring
• Ökar energin
• Minskar konsumtionen av smärtlindrande läkemedel
• Minskar konsumtionen av alkohol
• Ger resultat som är bestående över tid 
 
Jag ska minst gå 3 gånger för att se om det hjälper. Ska försöka gå nästa vecka oxå. Jag rekomendera er verkligen att testa. Jag känner mig idag bättre med huvudvärken (som jag haft i över 2 veckor). Floatatde i tisdags och kände mig piggare. Igår hade jag fruktanvärt ont i nacken och det är tydligen ett bevis på att huvudvärken kommer därifrån, men kan även komma från bihålorna oxå. Jag behövde faktiskt inte vila igår. annars somnar jag alltid mitt under föreläsningar. Så det ska bli spänande det här vad det kan ge för resultat. Håll tummarna för att det hjälper mig. Tips till er är att unna er det oxå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0