Juldagen 2017

Juldagen firas alltid hos Fredriks mamma. Skönt att man slipper köra vartannat år, så julafton är med min familj och juldagen med hans. Dock är man alltid helt slut på juldagen så jag åkte hem med barnen vid halv sex och somnade med dem vid kl 19 och gick inte upp förän kl 8 på morgonen efter. Helt sjukt! Var så trött och mycket värk så var välbehövligt! 
 
Vi blev iaf bjudna på kroppkakor och massor av godis. Sen fick barnen julklappar. Hade önskat oss presentkort på bus fabriken så nu kan vi åka dit 5 gånger. Sen fick Leon byggsatser och pussel och Elton fick flexitrack bana och trollerilåda som de önskat sig. Barnen har så mycket leksaker så önskar oss hellre saker att göra och större byggsatser. De fick även biljetter till Tosselilla på julafton av min lillebror och massa annat fint av deras mormor som varit i thailand, bland annat converse skor och fjällräven väskor. Så fint! Och givetvis leksaker, pussel m.m. Av morfar (min låtsaspappa) fick de mini ari hockey och mini fotbollsspel, lego och pyjamashjältargubbar. Nöjda barn och nöjda föräldrar med alltmig och vi är så tacksamma! Återkommer vad jag fick❤
 
Bilder från juldagen
 
 
 
Skönt att julfirandet är över för i år. Ett kvar hos Fredriks pappa och sambo men blir i mitten av januari. Nu ser vi fram mot nyår❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0