Min man kan han oxå :)

Idag i personalrummet började alla prata om alla hjärtans dag. Det var väldigt delade meningar. Vissa hade sagt till sina män att de minsann inte ville ha någonting medans vissa förväntade sig massor. Jag har väl alltid tyckt att alla hjärtans dag är mysig, man visar uppskattning.  Men det tycker jag man ska göra resten av året oxå.  Men nu finns denna dagen så man kan väl laga något extra gott tänker jag. Jag sa iaf att jag aldrig får något och vill Jag har blommor får jag köpa att själv! Men idag lät jag bli att köpa blommor och gick raka vägen hem efter vfun. När sambon kom hem så hade han en stor bukett med blommor. Tror ni jag blev snopen?! Ärligt talat så kan jag nog räkna på en hand så många gånger jag fått blommor på 10 år. Att man kan bli så lycklig för något så litet.  Sambon fattade nog inte varför jag blev så glad, men det där lilla betyder mycket för mig, vilket kanske är svårt att förstå när man själv ite gillar blommor. Han skämmer självklart bort mig med annat men just blommor är något jag gillar och det gör hemmet så hemtrevligt med lite snittblommor :) Tack till mins stora kärlek. Jag lagade middag och gjorde en kladdig kladdkaka med vaniljglass till efterrätt idag:) Elton hade oxå gjort fina saker på dagis så nu pryder vårt hem. Jag är så lycklig att jag har mina 3 killar! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0