Trött tröttare tröttast

Ja det är jag de. Kort stubin och dåligt humör. Fy fan säger jag bara. Det är så jobbigt att inte känna igen sig själv, att inte kunna kontrollera. Det funkar när man är iväg men här hemma är det synd om min familj. Jag blir väldigt påverkad av allt just nu. Stressen tar kål på mig och jag försöker verkligen att inte stressa men när man står där på morgonen med tusen saker att göra och tusen saker att komma ihåg är det inte lätt. Försöker att gå undan så inte barnen blir lidande, andas och börjar om igen. Hoppas det blir bättre snart. Långa dagar på Vfun och inte samma möjlighet till att vila. När jag pluggar kan jag ta en paus.  Min läkare har beordrat mig att tilllåta mig själv att stanna upp, pausa, sova, promenad minst 30 min men det går inte nu. Svårt att förklara. Svårt att förstå. Jag vill bara bli mig själv igen. Kunna andas utan att få den där tryckande känslan. 
 
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.... Andas!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0