Vfu period 2

Nu är andra perioden igång. Känns så roligt och inspirerand. Dock är jag sjukt trött men försöker att se allt det positiva i det hela. Tröttheten ger mig fruktansvärd huvudvärk och konstant illamående. Känns som jag ska spy hela tiden och huvudet sprängas och ögonen ploppa ut. Men jag ska verkligen försöka suga åt mig av allt. Imorgon börjar jag med att ha lektioner själv. Denna Vfun är inriktad på matematik och trotts att jag är väldigt trött på matte så ser jag ändå framemot att. Klassen är underbar och min handledare toppen. Skolan är välkomnande och all personal får Mig att känna mig som en av dem. Jag är på samma skola och samma klass som sist så det känns bra.  Känner redan alla och jag kom in i att direkt. Annars går ju halva vfun innan man vet vart allt Är och så, och på 5 veckor som går fort så är det skönt att redan veta alla småsaker som tar tid i början. 
 
Trött blivande lärare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0