Saker ni inte visste om mig

1. Jag hatar spindlar. Har sådan sjuk fobi så folk förstår inte mig. Jag hyperventilera, gråter, skriker och får panik om en spindel har rört mig. 
 
2. Jag hatar att stryka kläder. Jag stryker INTE alls!
 
3. Jag tog körkort på första försöket.
 
4. Med Elton hade jag 20 min krystvärkar, med Leon hade jag 5 min krystvärkar. Fick panik under krystvärkarna och trodde jag låg där i evigheter.
 
5. Älskar att titta på diverse skandalsåpor på tv. Så som ex on the beach, paradise hotell och big Brother. Dock har jag sällan tid att tid att titta när de går på tvn utan brukar få kolla på att över nätet. Plöjer igenom en säsong alldeles för fort. 
 
Haha. Något ni redan visste?! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0