Hembyggdspark

På semestern besökte vi en jättefin park i Ängelholm. Jag hade googlat runt lite men sen så gick vi till lekparken vid stugan istället. Där mötte jag en mamma som bodde i området och hon rekommenderade att åka till just den parken. Så vi packade ihop oss och åkte. Det var en jätteStor lekpark i mitten och många olika djur runtomkring. Att vistas där var helt gratis vilket verkligen chockade mig då det var så fint och stort. Vi kunde gått där i flera tinnar, barnen var så nöjda. I parken var även en glassbar och en restaurang. Barnen tog gudomligt god mjukglass med jordgubsströssel, hur gott som helst! Jag och F delade på en glassbomb som hette rocky road. Smarrigt! 
 
 
 
 
 
Det fanns även en skog runtomkring som det var många roliga saker att göra för barnen. Som sagt ett toppenställe. Önskar vi hade haft mer saker här hemma som man kunde göra med barnen utan att det ska kosta hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0