Sängen

Inget är så uppskatta att få krypa ner i sin egna säng efter ett långt och jobbiga dygn. Igår natt åkte jag mot Gävle kl 1 på natten och var framme på skolan 8.45. En intensiv dag mellan 9-16 innan vi begav oss hem igen. 8 timmars resan hem. Satt samanlagt 16 h i bilen på ett dygn. Sinnesjukt! Igår när jag parkerade bilen här hemma visste jag knappt hur man öppnade bilen. Livsfarligt att köra så. Hann sova 4 h innan Leon vaknade i morse. Lämnade barnen på dagis kl 8 och då började sista kursens tentaskrivande innan sommarlov. Jag skulle ljuga om jag mår bra i kropp och knopp. Aldrig mer köra på natten  upp och 140 mil på ett och samma dygn!  
 
Nu ska jag krypa ner i vår renbäddade säng. Det bäst som finns med rent. Önskar man hade orkat byta sängkläder varje dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0