Skummelövstran

20 minuters promenad bort från stugan låg en jättefin lekplats. Helt ny var den och många olika saker att göra. Barnen var överlyckliga varje gång vi gick eller åkte dit. Tog knappt 5 min med bil. Detta området vi bodde i var verkligen toppen och vi kommer garanterat att åka igen, om inte annat i närheten. Skulle även kunna tänka mig att flytta till Halmstads området. Den dagen kanske kommer när vi vågar oss ifrån våran trygghet. Sambon har ju jobb överallt och jag med sen förmodligen. Det som gör att jag tvekar är barnen som har sin kompisar här och det blir ju svårare ju äldre de blir. Familj och vänner hinner vi knappt träffa som det ser ut nu ändå och det är bara 20 mils resaså hade funkat så sätt. Nåja, kanske när vi är pensionärer ;)
 
Lite bilder från lekparken:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0