Sommarlov!

Den där känslan, när man inte behöver känna någon press eller stress över något utan göra det i min takt. Yes! Det är sommarlov, sista tentan inskickad för terminen. Jag har klarat 4/8 terminer. Jag är alltså halvvägs till mitt drömjobb och nu kan man verkligen börja räkna ner!  Känner mig grymt stolt över mig själv efter detta tuffa år, skolår! Fy fan när jag kollar tillbaka. Hur klarde jag hösten? Jo tack vare min familj och mina klasskompisar. Guld värda!  Vårterminen har jag gått i dvala känsns det som. Men jag har klarat den (dock väntar jag på sista kursens betyg). Skickade in tentan igår och nu har jag officiellt sommarlov. Ska bli så skönt att inte behöva tänka på plugg dygnet runt. Vilket man gör oavsett att man precis skrivit en tenta eller har "helg" så vet man att nästa kurs börjar direkt eller att plugget väntar på måndag. Men icke på sommaren! 
 
Nu sommarlov i ca 12 veckor och ledig från jobb minst 8 veckor, ska försöka jobba lite om ork finns. Men inga måsten, vilket är så underbart! Ta dagen som den kommer, orkar jag jobba gör jag det. På mina villkor :)Behöver viöa upp mig och komma ifatt mentalt oxå för att klara hösten som kommer. Ser så mycket framme sommaren. Nu är vi lediga 10 dagar tillsammans. Lite smygsemester. Ska faktiskt iväg på ett härligt äventyr jag och min lilla familj, i en hel vecka:) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0