Stackar min lille kille

Igår hände en olycka här i stugan (vi har hyrt stuga i Halmstad). Först dagen på semestern kl 8 på morgonen. Leon puttade till Elton på skoj i soffan så Elton flög rejält ner i golvet. Han skek som in i tusan och jag hörde på hans gråt att det var allvarligt. Efte 6 h på vårdcentralen och akuten fick vi besked. Bruten arm som behövs gipsas. Min lille kille. Tycker så synd om honom. Han har så ont och jag blir så ledsen för hans skull. Han hade nog sett framemot denna semestern mest. Hoppas veckorna går fort nu och att det läker bra. Han frågar hela tiden när han ska ta bort det och blir ledsen. Hoppas han vänjer sig någorlunda. Jag har gjort en kalender med rutor med antal dagar han ska ha gipset så han ska få kryssa och räkna ner. Tror det blir bästa för honom så han har lite hum om hur många dagar det verkligen är. Min älskade lille kille. Vilken otur. Detta är så jobbigt att se. Han har vaknat flera gånger inatt och haft ont.
 
Älskade barn, du är så duktig och stark! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0