Pettson och Findus teater

Perfekt dag. Började med att sambon bakade frallor till frukost, vilket händer nästan varje helg. Sen gick vi bort till barnens dagiskompisar för lekdejt. De är i nästan samma åldrar som våra barn. Eltons dagiskompis har han kallat sin bästa kompis sen de gick på småbarn. Så roligt att de fortfarande gillar varandra. Det är full rulle på 4 små killar ;) 
 
Efter åkte vi inte till stan och träffade barnens mormor. Gick en snabbis på stan och köpte nya joggingskor till mig och streatskor till sambon. Sen gick vi till McDonalds. Det är inte ofta vi äter det så barnens blev lyckliga. Sen var det att skynda vidare till nästa inplanerade grej. Jag bokade nämligen biljetter tiörö Pettson och Findus teater i veckan. Så vi tog med oss min mamma och kikade på det. Det var en bra teater och barnen var nöjda. Efter föreställningen så fick de hälsa på karaktärerna vilket uppskattades väldigt mycket. Sådant gillar jag! Barnen vågade till och med kramas!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0