Takida och Stiftelsen

I fredags var jag och sambon på konsert. Så grymt nöjda. Ända sedan december hade jag letat efter biljetter. Skulle ge oss det i julklapp så var rikligt besviken att de hade sålt slut på kort tid. Vi har aldrig vartit på konsert då vi inte hittat någon som vi båda velat se och nu när vi äntligen hittade till något som båda lyssnar på så säljs det slut. Men i början av veckan (konserten skulle vara på fredagen) började folk lägga ut biljetter på köp och sälj. Biljetterna såldes till hutlösa priser som jag kände inte var värt att lägga. Det var budgivning och folk var som galna! Iaf i torsdags på morgonen, tacka gud att vi är vakna tidigt så la en tjej ut två Biljetterna för det pris hon själv köpt dem för. Jag skrev direkt och de blev mina! Det var många som skrivit och budat men jag fick dem ändå. Man ska ju aldrig köpa andra hand men kände att det var värt att ändå. Jag fick hennes nr, adress och allt. Och vi kom in med biljetterna på konserten, så inget lurendrejeri här inte. Blev så glad att jag fick tag på biljetter och barnvakt. Vi hade en grym kväll och det var 4 olika band. Till det priset brukar man ju bara få se ett förband och själva bandet. Här var förband, stiftelsen, mellanband och takida. Höll på från 19.30-23.40. Vi var så nöjda och för första gången på länge kunfe jag sova ut dagen efter och var utvildaf när jag skulle hämta barnen. Minns inte ens när jag kände mig utvilad! 
 
 
 
Vi behövde verkligen det här. Vi gör sällan något för oss själva och ibland behöver man få tänka på annat och koppla av alla måsten. Tack för en fantastisk kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0