Morsdag

Idag har jag haft en perfekt morsdag. Vi har varit ute hela dagen, busat, badat i poolen varit i lekparken och fixat i trädgården. Sen åt vi hamburgare till middag och sambon hade gjort en gudomligt god glasstårta. Han hade både gjort glass och maräng helt själv. Blir impad! Sen var det den nya kolasåsen med havsalt i. Allt blev perfekta blandning med syrliga hallon, sött och salt. Glassen han gjort var vaniljglass och krossad marabot med fudge havssalt. Tusen tack för denna dag!
 
 
Dagen avslutades med fotbollsmatch, dock mådde jag konstigt. Yrsel, illamående osv. Men spelade ändå lite. När matchen var slut hade det släppt lite och jag tror faktiskt det var den tryckande värmen. Vi vann iaf med 4-0 :) Nu har vi gosat i soffat framför barnprogram och barnen har precis somnat. Så gosigt att mysa ner sig vid Leon när han ska sova. Jag sa till barnen , tack för idag. Då frågar Leon varför jag säger tack. Jag säger då att jag är tacksam för denna morsdag, att jag fått vara med dem idag. Då svara Leon, men det var ju pappa som gjorde glasstårtan. Alltså detta barn, 3 år och ger sådana roliga svar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0