Turkiet

Wihoo! Vi har bokat resa till Turkiet, Side. Har varit lite velig med alla oroligheter som händer i världen men nu kan jag äntligen få längta. Åker precis när skolan slutat, så i början av juni. Vi behöver något att se framemot. Var så längesen nu och när vi åker är det exakt 3 år sen vi var i Cypern. Helt sjukt, vi som åkt två gånger per år innan. Men ja livet kom emellan, ekonomin kom emellan, ett utbygge kom emellan och min utbildning kom emellan. Har helt enkelt fått prioritera om, medans andra drömmar förverkligas så har andra drömmar fått läggas på is. Så är livet. Men ja här är vi nu med en resa bokad. Vilket vi verkligen behöver! Vi har fortfarande mycket på huset vi vill göra men innan dess behöver vi ny energi! Ska försöka spara ihop till en plattsättning till sommaren. Resan har vi tedan sparat ihop till :)
 
Vi har varit i Turkiet 4 gånger jag och sambon. Aldrig i Side så det ska bli spännande :) Sist vi var i Turkiet så krossade jag armbågen. Usch och fy, men ja vi älslar Turkiet så hoppas på att få uppleva den där servicen, goda maten och värmen som vi varit med om innan. Vi åker med Ving. Gillar deras koncept med Lolo och Bernie så setts hotellet är väldigt barnanpassat och det har fått bra recensioner. Nära till strand, lekpark, tre pooler och två vatttenrutchkanor. Ska bli spännande! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0