Engelska

Ännu en helg har swichat förbi. Har varit en väldigt intensiv vecka. Läser två kurser samtidigt (halvtid båda). Har fått lägga mer än 40 h I veckan. Hatar att läsa två samtidigt. Ialla fall, när man läser två kurser så innebär det oxå att man tentar av dem i samma veva, vilket gör att man inte vet vilken som är "viktigast" att lägga tid på. Den ena kursen skulle ha en salstenta på 4 h och en Online tenta på 30 min. Engelska grammatik, ingen höjdare. Klarade Online tentan men slastentan är omöjlig att jag klarade så ställer in mig på omtenta i november. Sen den andra engelska kursen har jag tentat av idag. Muntlig redovisning och en stor inlämningsuppgift. Skönt att bocka av för nu kan jag inte göra mer liksom.
 
I alla fall så skrev jag tentan i Kalmar så resten av familjen följde med och passade på att bada på kalmar badet. De hade haft en mysig dag. JAG åkte till lager 157 när jag var klar med tentan sen så plockade jag upp dem och vi åkte alla till Ikea och åt lunch. Mysig avslut trots en misslyckad tenta. Har inte kunnat plugga denna helgen pga att jag blir helt slut efter en tenta. Allt bara rinner ur en och man orkar knappt tänka. Egentligen hade jag kanske behövt pluggga men hann klart idag vilket fall. 
 
Imorgon börjar nästa kurs och vi ska ha hunnit läsa en hel del tills dess, men ärligt talat är jag helt slut efter de här två kurserna. Nu ska vi ha två kurser i engelska igen samtidigt, men vi har samma lärare i båda så hoppas det blir bättre. Värdelöst att läsa två kurser samtidigr och olika läraren som förväntar sig för mycket av oss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0