5 år

Idag fyller vår fina kille 5 år. En hel hand liksom. Stort!
Älskar dig så otroligt mycket. Det är så roligt att följa dig, hur du utvecklas och hur du bygger din personlighet. Visste inte att man kunde känna så mycket kärlek för någon. Det är magiskt och helt otroligt. Jag ska följa dig genom livet. Älskar dig till månen och tillbaka flera gånger om, och det vet du. Min stolthet. Alltid så snäll, glad och omhändertagen. Du är en sån fin och tålig storebror. Älskar dig för den du är. Jag ser dig i mig. Vi är otroligt lika i personlighet så det är otäckt. Älskade pyre! (som vi kallade dig i magen). Hoppas du får allt du önskar dig i livet och att dina drömmar slår in. Jag ska försöka hjälpa och stötta dig i allt, alla dina val. Grattis på födelsedagen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0