Noll inspo, noll tid

Alltså har ingen inspirerat till att skriva. Skriver ett inlägg sen så lägger jag det i utkast. Sådant som inte passar här.  Blir för djupa inlägg för jag tänker alldeles för mycket just nu på mycket som hänt i mitt liv och varför. Ibland är det bra att skriva bara för sig själv liksom. Sen det där med tiden, den finns inte. All ledig tid spenderar jag med barnen och när de somnat så pustar jag ut, pluggar lite och sen somnar. Fy fan för engelsa. Får lägga ner så mycket energi. Börjar känna igen mönstrer från förra hösten och vill inte hamna där igen. Försöker fokusera, försöker hålla hoppet uppe. Men alltså det är svårt. Inte engelskan i sig utan alla kluriga uppgifter. Sådan engelska jag aldrig lärt. Kan knappt det på svenska heller. Varför ska det vara så hög nuvå på allt? Jag ska bli f-3 lärare! 
 
10 veckor engelska, jag ska klara det! Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0