Glaciären

Premiär för glaciären idag. Mums. Vi som inte äter socker, undviker bröd och kolhydrater fuskade idag. Har egentligen ätardag på lördagar. Nåja gott var det.
 
Så körde vi grillat till middag, även det premiär. Eftersom vi ändå syndat tog vi ätardagen idag och gjorde lite potatis i ugn oxå. Blev supergott alltihop. Älskar att grilla och alla tillbehör. Har bara kört två veckor nu med att dra ner på "onödigheter". Jag brukar inte bry mig om vad jag äter och har alltid kunnat äta vad jag vill men sambon skulle köra på detta så då kan jag lika väl oxå. Jag behöver bli av med mitt sockerberoende. Blivit fruktansvärt nu när man pluggar och sen rör jag mig inget heller. Ska komma igång nu när jag börjat må bättre. Ute och gått nu varje dag varvat med crosstrainer. Ska även testa en fotbollsträning snart. Längtar så!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0