Ny mobil

Skaffat ny mobil i veckan och är så sjukt nöjd med kameran. Var jättenöjd med min förra och ville typ inte byta men alltså wow säger jag bara ara. Vill inte sluta titta på alla fina bilder den tar. Foto är något jag tycker är riktigt kul och jag önskar jag hade haft tid att lära mig mer. Älskar att gå ut och fota barnen med systemkameran men kan inte alla inställningar. Ett plus med mobilen är att jag har grymt mycket minne och trippelkamera, så här kommer fotas. Lite lättare att fånga de där ögonblicken med en mobil än en stor systemkamera. Sen går det lite i perioder när jag använder systemkamera. Hade med mig den till Halmstad när vi campade och tog superfina bilder på barnen som vi ska förstora upp sen:)
 
Bikder tagna med nya mobilen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0