Gävle

 Det har varit en lång vecka i Gävle. Det har varit väldigt intensivt och samtidigt lärorikt. Jag har fått så mycket mer  inspiration och ny energi till att bli färdig med utbildningen. Nu är det inte långt tid kvar. Denna vecka har gett mig så mycket och jag är så redo att ge mig ut i läraryrket. Jag verkligen längtar. Vi har haft drama, musik och bild. Det har tagit mycket energi men det har även givit ny energi. Detta är lätt den bästa kursen och jag har fått med mig så mycket jag kan använda mig av i mitt klassrum. Tänk det är två innedagar till på denna kurs :) Trots att det är jobbigt att vara iväg, många tårar har fällts av saknad efertymina killar, så har jag fått så mycket denna veckan. 
 
Nämre mitt mål och snart bara 1 år till examen. Hur sjukt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0