Längtar

Gud va jag längtar till juni. Då är vårterminen över och vi startar sommarlovet med en resa utomlands. Hur underbart! När denna termin är slut så är det bara två terminer kvar. Sista året i skolan är det 10 veckor vfu på hösten och hela sista terminen (vt19) är det examensarbetet. Tänk examensarbete i 20 veckor. Det gör mig nervös men samtidigt förväntansfull, för då är det såå nära mitt mål! 
 
Men först en tuff vårtermin 2018. Estetiska ämnen med många innedagar i Gävle. Får lite smått panik över ekonomin med så många innedagar, för det är inte billigt att resa, bo och äta.  Men jag gillar ju musik. Bild m.m. men allt har varit på hög nivå innan så varför imte nu oxå liksom. Sen sista kursen för terminen är natuvetenskap, usch. Hoppas på att terminen gå smärtfritt. 
 
Längtar sjukt mycket till sommalovet och det här nedanför. Turkiet Side beach! Tänk att få starta sommaren med sol, bad, värme och all inclusive. Det är vi såå värda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0