Halloweendisco

Igår var vår stora kille på sitt första skoldisco. Man fick klä ut sig och det ville han hemskt gärna. Var lite skeptisk till hans önskemål då det var läskig clown men ja, det var de enda han ville så jag fick dramatisera ner målningen lite. Kan ju säg att det var många barn som var bra mycket läskigare på discot. Jag var med hela tiden i bakgrunden men hade egentligen inte behövts, jag som är hönsmamma eller mest nyfiken på hur det skulle gå. Han var så duktigt. Dansade hej vilt, gick på spökrunda som var väldigt läskig. Kom gråtandes barn ut därifrån. Han tyckte den var otäck och vissa började gråta där inne när han var med men han klarade att. Jag kollade faktiskt in och jag hade nog inte grejat det. Jag fick stanna med den ena kille vid dörren och han vägrade gå så jag såg ju vad som hände där inne. Läskig musik, bäcksvart, läskiga masker och de rörde på en. 
 
Var en nöjd kille när vi kom hem:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0