Andas

Idag när Leon hade gympa gick jag OCH Elton till lekparken på skolan. Det var så mysigt att umgås och leka bara vi. Ge en barn tid liksom. När vi sen på kvällen skulle sova kom Elton till mig och sa; "Mamma, du vet innan när Leon var på gympan, visst var det mysigt att vara bara du och jag?" Älskade barn ❤️ Älskar dig till månen och tillbaka flera gånger om!
 
I all stress glömmer man ibland bort att andas och njuta av tillvaron. Snart, snart får ni tillbaka er mamma. Försöker verkligen så gott jag kan, att uppfostra, ge er tid och framförallt kärlek. Snart är jag i mål och snart kan jag börja andas på riktigt igen. 4 års slit är snart slut. Jag säger inte att mitt val av yrke är lätt för det är väldigt påfrestande, men att slippa tänka på plugg och hela tiden prestera på en nivå som jag fortfarande inte vant mig vid, det ska bli skönt att slippa. Längtar så till sommarlovet. Behöver andas och umgås med min familj. 7 veckor ska vi vara lediga tillsammans ❤️
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0