Fredrik 30 år

Vilken helg vi haft. Har firat sambon hela helgen som fyllde 30 år i lördags. Hade bestämt att överraska han hela helgen så han hade ingen aning om något. Började fredagen med tårta efter han kom hem från plugget. Sen åkte vi in till stan där våra närmsta väntade på restaurangen. Han blev så överraskad. Det var grymt god mat oxå så jag rekommenderar verkligen Parken i Hoglandspark. Barnen var så duktiga oxå och kvällen blev så lyckad! Vi avslutade med att gå till mamma där födelsedagspresenten från mig och barnen stod och väntade, nämligen en cykel. Han blev så överraskad och glad.
 
Lördagen blev det frukost och sång vid sängen. Sen fick han min present, en hotellnatt i Växjö bara han och jag. Vi väntade in barnvakten så åkte vi. Åt gott, shoppade, badade / bastade och kollade på film. Var skönt med lite avkoppling, vilket vi båda verkligen behövde.
 
Födelsedagsbarnet ❤️
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0