Graviditetsvecka 26

"Nu utvecklar fostret sina lungor. Det tränar på att andas genom att dra in och ut fostervatten i lungorna. Fostret kan nu öppna och stänga sina ögon. Ytteröronen är helt färdiga och sitter på rätt plats.

Längden är nu cirka 35 centimeter och vikten är ett knappt kilo."

Mina tankar
Ryggen är inte bra än, minsta lilla ansträgning så blir det bara värre. Jag hatar att bara ligga i en säng och inte ha något att göra. Jag är för rastlös. Dum är man! Nä nu måste jag villa dessa 2 dagar så man kan göra nytta på jobbet.

Denna vecka har jag även legat inne på förlossningen pga av magsmärtor.

Försöker smörja magen varje dag med en fet hudlotion, men lätt att glömma.

/Madelii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0