Bra dag!

Kikade in på mitt bankonto igår och det visade sig att jag äntligen fått min lönegaranti. Passade bra nu innan jul och så:) Har nämligen inte köpt så mycket och verkligen snålat. Funderar på att ändå inte köpa mer och vänta tills mellandagrean:)
 
Idag har jag gjort knäck och chokladkola. Sa att om dessa misslyckas nu så ska jag aldrig mera göra knäck! Men jag lyckades med båda. Så gott och perfekt konsistens:)
 
Elton har inte varit på dagis på hela veckan. Veckan inleddes med feber och nu är han jättehostig och snorig. Jag börjar oxå känna av att. var vi inte precis sjuka liksom!? Så jäkla drygt det här. Hoppas vi är friska och krya till juldagarna. Nu har Elton iaf jullov i 3 veckor. Mys!
 
Sen kan jag bara säga att arbetsförmedlingen är ett nötskal! Ni som aldrig varit inskrivna där, va glada för det!!!
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0