Inskolningsveckan

Nu är första veckan över.
 
Förra veckans schema såg ut såhär:
Mån: 8.30-9.30
Tis: 9-10.30
Ons: 9-10.30
Tors: 9-10.30
Fre: 8.30-10 (sjuk) 
 
Tycker det har varit lagom att vara där 1 ½  timmer varje dag nu första veckan. Elton har blivit ganska trött efter ca 1 h och velat sova sen när vi gått hem. Mycket intryck, nya människor, nya saker tar väl på krafterna. Kan ärligt talat säga att jag oxå är trött.
 
Han har mest fått känna sig in i omgivningen och jag har försökt sitta i bakgrunden. Trodde inte han hade sådan koll på vart jag va men han vet exakt var jag är hela tiden. Han kikar efter mig lite då och då. Andra dagen var han i ena rummet en längre stund sen så fick han syn på mig och kröp ut till mig och sa mamma mamma. Då blev man lite blödig. Han vet att jag är mamma, trodde bara han sa det hela tiden. Söte!
 
Nu är vi inne på andra veckan, och nu ska han lämnas själv. 
 
/Madelii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0