Vila i frid

Det är så mycket som snurrar runt. Plötsligt tar livet en oväntad vändning. Vissa saker är svårare att förstå, eller så är det för att man inte vill förstå. Jag kommer alltid ha dig i mina tankar och kommer alltid minnas din goa personlighet.  Även fall att vi inte träffats så ofta på de senaste åren så har du alltid funnits i mina tankar och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. En av mina bästa killkompisar genom högstadiet och gymnasiet är nu borta. En som jag gått i samma klass som i 9 år. Jag går mellan förtvivlan, skratt och tårar.  Det är så jobbigt det här men försöker minnas tillbaka på allt det roliga vi haft. Inte lätt!
 
Jobbiga dagar sen vi fick beskedet och en jobbig tid framöver. 
 
Alltid älskad 
Alltid saknad
 
Vila i frid min vän<3
 

Kommentarer
Postat av: Linda

❤ fick reda på det häromdagen, så otroligt tragiskt.. Så konstigt att han inte finns kvar mer.. får försöka hålla fast vid alla fina minnen.

Svar: Usch ja det är så tragiskt. Svårt att förstå.
None None

2016-01-22 @ 14:08:13
URL: http://elsapingvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0