Fixar ute

Igår fick jag den smarta idén (inte så smart med tanke på min rygg) att påbörja nästa projekt. Fixa gången på framsidan. Jag vill att det ska hänga ihop med uteplatsen så allt bli en helhet. Igår började jag gräva bort den kantsten som låg där och i stället ska vi byta ut så det är samma som runt uteplatsen. Sen ska vi jämna till och lägga nytt singel. Även där samma som man ser där bak, mörkt grått istället för ljust grått. Vi ska även bygga nytt staket och det ska bli likadant som insynskyddet fast lägre då. Det kommer bli så bra och det bli en helhet. 
 
 
 
Så denna vår och sommar är det projekt trädgård /tomt. Förra året började vi odla gräs och fixa uteplatsen och nu ska allt runt omkring bli fint. Sen är planen att bygga carport men får se vad vi orkar och hinner. Har 1,5 år på oss innan bygglovet går ut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0