Fräschat upp spälsängen

Nu har jag målat klart spjälsängen. Den blev så fin. Det är faktiskt min säng jag hade när jag var bebis:) Kul att mamma sparat på sådant. Alla vi syskon har haft den. Målade den vit, den var iof vit fast hade gulnat lite. Nu står den här i vårt vardagsrum ihopskruvad och väntar på bebis. Får nog vänta med att lägga ut bild på det färdiga resultatet när den är bäddad och klar:) Alla som besökt oss har trott den var ny, så de borde ju vara bra målat av mig;)
 
Här är en bild under om målningen.
 
/Madelii
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att du kan använda den spjälsäng ni har haft, den blir nog riktigt fin när den är bäddad och allt. Så spännande att det närmar sig nu, så glad för eran skull! :)

Ja, var lite svårt att göra det sista så jag "officellt" flyttade, med adress och så. Karlskrona är riktigt vackert, och jag har är ju ändå uppväxt där. Men jag lär mig långsamt hitta här, och känna lite folk. Absolut, det är sjukt spännande och lite läskigt att vara så långt "hemifrån". Men min katt flyttade hit i maj, mamma kommer hit och hälsar på nästa vecka och jag är i Karlskrona några gånger i veckan, och hälsar på folk, och besöker Martins grav. Så det blir inte så avlägset ändå :)

2012-08-07 @ 21:38:33
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0