Friska!

Nu är vi någorlunda friska. I alla fall resten av familjen. Jag känner mig fortfrarande kostig och är svag. Men med lite semester ska jag väl piggna till;) Idag är lilleman på dagis, första gången på 3 veckor. Nojiga mamman här sa till att de kunde ringa mig när de ville om han var ledsen eller något (eftersom han inte varit där på så länge). De har inte ringt än och lär väl inte göra heller;) När jag hämtat E på dagis så ska vi äta lite och sedan in till staden. Ska fixa det sista inför resan och lite annat. Ska även försöka hinna hälsa på hos hans gmormor och gmorfar på F:s sida.
 
Nä nu ska här fixas och donas. Vill gärna komma hem till ett välstädat hus och ingen tvätt, för det lär ju bli en hel del tvätt efter 2 veckor på Lanzarote!
 
/Madelii
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0