klagar!

Trött på att ha ont ont ont. Trött på att vara ledsen. Trött på att. Det är liksom påfrestande att gå med denna smärta konstant. Jag är tjurig hela tiden och blir arg för minsta lilla. Är nog ingen rolig människa att umgås med nu... Inte ens jag vill vara i närheten av mig själv. Då är det illa!

Imån ska jag till BM. Enligt henne skulle jag inte ens behöva komma imorgon då bebis förmodligen redan skulle vara ute. Men vart är bebis? Visste att jag skulle komma imån så har ställt in mig på det. Varför säger de alltid att man ska få tidigare? Nu är det iof 17 dagar kvar, så kan ju hända. Men tänk dem som verkligen tror på allt va folk säger. Blir ju extra dryg väntan liksom. Jag tycker det är drygt nu. man ska inte klaga. Men de flesta som gått igenom detta vet att sista månaden är jobbig. Känns som en evighet...

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0