Skepp ohoj!

I onsdags följde vi med mamma och hennes sambo på en båtutflykt. De köpte båt förra sommaren men blev aldrig att vi åkte med. Det var hur mysigt som helst, trots att jag är rädd för vatten. Vi gick iland på en ö där det bara var vi. Badade, fikade, fiskade och solade. Får bli fler sådana dagar. Lagom utflykt och komma hemifrån. Synd bara att jag har sådan tandvärk och nackspärr. Fick besöka tandläkaren igår och det var som jag trodde. Inflamation i visdomstand som spridit sig i hela kinden. Så typisk. Härda ut eller dra ut är den stora frågan nu. Mina visdomständer växer lite åt gången och då gör det fruktansvärt ont, men denna gången så har jag inte kunnat gapa. Käken låser sig liksom. Nåja fick lite tips och medicin och med tur är det över om två veckor. 
 
Mysig dag trots värk. (Barnen hade flytväst hela tiden förutom just här vid denna bilden. Jag är supernoga med det).
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0