Snööö

Jag är i chock. Det snöar och snöar och snöar. Aldrig sett såhär mycket snö. Det är verkligen helt sjukt. Jag tycker det är mysigt med snö men att skotta 5 gånger om dagen för att kunna komma ut ur huset är mindre kul. Min rygg värker kan jag lova. Men en sak som är mysigt är att vara ute med barnen. Vi har varit ute varje dag efter dagis och middag. Kommit in lagom till bolibompa och läggdags. Vi har hitta en perfekt backe i skogen bakom oss. Nära och bra. Nu hoppas jag iaf att det inte snöar mer, det får gärna ligga kvar men inte komma mer. Det är liksom upp till knäna på mig och ni kan tänka er sessan och barnen ;)
 
Lite bilder från veckans bus i snön
 
 
 
 
 
Ena dagen blev det kladdmuffins, varm choklad med en klick glass i efter hård träning i backen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0