Nu är vi i Thailand

Tågresan gick bra till Köpenhamn. Vi valde att sova där en natt eftersom själva resan redan är så lång. Flyget tog ca 10 h och det gick så bra. Barnen ar verkligen duktiga. Leon somnade väl sista 3 timmarna och Elton lyckades somna ca 1 h. Jag sov typ ingenting. Framme i Bangkok tog vi taxi till första hotellet där vi skulle spendera en natt innan nästa destination. Vi skulle nämligen ta flyget till Krabi dagen efter. Första dygnet i Thailand spenderades mestadels på hotellet förutom när vi skulle äta. Vi valde ett hotell med pool vilket var toppen för både oss och barnen i värmen. Hotellet heter The paragon inn. Låg ca 5-10 min från Bangkok stora flygplats. Var ganska slitet men funkade för 1 natt. Vi hade ett rum med en dubbelsäng och två enkelsängar. Däremot trodde jag att vi skulle åka från samma flygplats som vi landat på men finns tydligen två flygplatser och den vi skulle flyga ifrån tog det ca 45 min till utan trafik. Har man otur kan det ta längre tid. Vi valde att åka kl 4.30 från hotellet för att inte missa vårt flyg 7.40. Blev ganska lagom tid på flygplatsen. Där mötte vi upp min lillebror med familj som redan var i Thailand. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0