Examenspresent

Nu har jag äntligen gjort min examenspresent. Detta är en sak jag velat göra i ca 3 år men jag bestämde mig för att göra den när jag tagit min examen, som en morot och present. För mig har den även en betydelse. En symbol att jag klarat mitt mål och en symbol för min styrka. Med fjärilens vingar kan man flyga vart man vill. En slags frihetskänsla har infunnit sig. Jag är i mål och kan äntligen känna någon slags ro i själen. Jag tog min lärarexamen trots många bryt och dåligt mående. 
 

I'm in LOVE 😍 Den blev så mycket bättre än utgångsbilden och tillsammans gjorde vi den efter mina önskemål. 

 
Fjärilen är ett starkt tecken på en ny början på ett högre plan. Att du precis likt som fjärilenträder ur sin kokong med en ny medvetenhet och skönhet. Fjärilen står även för pånyttfödelse och förändring. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0