Färgtema till bröllopet

Färgtema jag vill ha på bröllopet är dusty rose, vit och grå. Fick panik när jag inte hittade något i dusty rose och var rädd för att jag fick börja tänka om. Men med mycket letande har jag hittat få detaljer med det, vill inte ha för mycket. Just den rosa jag vill ha är mer dov. Vill inte ha skrikrosa eller Bebis rosa utan denna här nedan. Får väl se om jag lyckas, har en tanke i huvudet.
 
Kolla så otroligt fint 😍
 
Kommer mer insperation med brudbukett och dekorationer. Ska hitta en fin klänning till min syster oxå som är dusty rose, hon ska vara min brudtärna. Frågade henne häromdagen ❤️
 
 Bilden jag skickade till min syster 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0