Vi ska gifta oss!

(detta skrevs i höstas) 
Efter snart 13 år tillsammans så ska vi äntligen gifta oss. Känns så jäkla overkligt men är ju ca 10 månader kvar så känns ju som en evighet. Samtidigt hinner man planera lite, trotts att jag vet hur jag vill ha det så är det ju mycket som ska klaffa. Vi har bestämt ett datum, men då ska ju kyrka, lokal och fotograf funka det datum. Vi bestämde oss för ett datum och sen satte vi två till om det inte funkar. Först funderade vi på midsommar eftersom vi förlovade oss på midsommar 2010, alltså 10 år sen nästa år. Hade ju varit perfekt. Men samtidigt kände jag mig stressad över att inte hinna spara ihop pengar och även inte hinna med att planera de sista, jobbar ju fram tills den veckan och brukar vara sjukt mycket innan sommarlov i skolan. Sen var vi inne på början av september men då kände jag stress över att skolan börjat och det även är mycket då första veckorna på en termin. Så nu har vi valt den 25 juli. 2020 07 25 blir jag äntligen fru till min stora kärlek. Bara det att få heta samma i efternamn som resten av min familj är stort. Så nu kommer ni få följa med i planering inför vår stora dag! Jag har fått fria tyglar, förutom färgen på kostymen men som tur väl är så är vi inne på samma spår. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0